نکات قبل از طراحی جعبه

در طراحی جعبه یا بسته بندی ابتدا باید نوع محصول یا کالا را در نظر بگیرید، طراحی و بسته بندی جعبه باید به گونه ای باشد که در حمل و نقل جابجایی به راحتی انجام بگیرد. از دیگر نکات مهم در بسته بندی جعبه ابتدا باید جعبه را طوری طراحی کرد که حجم کمتری از فضا را اشغال کند.
از ایده و خلاقیت خود در طراحی و بسته بندی استفاده نمایید تا بتوانید هر آنچه که در ذهن دارید پیاده کنید.

ایده های خاص برای طراحی و بسته بندی

بهتر است از جعبه های ساده و بی روح خداحافظی کنید. با پیشرفت صنایع و بازاریابی بهتر است از رقبای خود عقب نیفتید و کالا ها خود را دورن بسته بندی های زیبا و جذاب عرضه کنید. ایده پردازی در طراحی جعبه یکی از نکات مهم در طراحی است که باید طراح جعبه به آن توجه ویژه ای داشته باشد. این طراح است که باید با خلاقیت و تجربه ای که دارد ایده های مرتبط با محصولات شما را بر روی جعبه پیاده سازی کند.
اگر شما در زمینه تبلیغاتی نیاز به طراحی جعبه دارید توجه کنید بسته بندی محصولات شما باید جذاب و گیرا باشد تا بتواند در اولین نگاه، مخاطبین خود را جذب کنید. یک ایده جذاب در کنار سادگی می تواند نقش مؤثری برای جذب مخاطبین داشته باشد.

علائم هشدار در طراحی جعبه

بهتر است در طراحی جعبه از علائم هشدار و راهنمایی استفاده نمایید تا کاربران را راهنمایی کنید جعبه به چه صورت باز می شود ، طریقه جابجایی جعبه به چه شکل است. نوع محصول شکستنی است یا خیر و جعبه تا چند کیلو گرم می توانید کالایی را تحمل کند و ... با رعایت همین نکات می توانید به مخاطبین خود احترام گذاشته و آنها بیشتر به شما اعتماد کنند. فراموش نکنید که حتما از لوگوی خود در طراحی و بسته بندی محصول استفاده نمایید.